22 nasvetov o upravljanju s časom

Učinkovito upravljanje s časom je nadvse pomembno za podjetnike in študente kakor tudi za vse, ki delujejo v nevladnih organizacijah za uspešno opravljanje vseh nalog in projektov z manj stresa. Naslednjih 22 nasvetov je, zato namenjenih boljšemu izkoriščanju našega časa.

1. nasvet

Vaš dan ne sme biti sestavljen iz:
25 % dolgčasa
50 % dela
20% spanja
5 % zabave

Temveč iz:
20 % delo
30 % spanje
50 % zabava

Delajte stvari, ki so vam zabavne, in si poiščite čas zase in za kakovosten spanec.




2. nasvet

Načrtujte zgolj 4 do 5 ur pravega dela na dan. Preostali čas v dnevu se bo zapolnil.

3. nasvet
Čisto normalno je, da bodo prišli dnevi, ko ne boste delali nič in dnevi, ko boste lahko delali po 12 ur brez prestanka. Kadar vam ustreza, delajte čim več, ko pa vam delo ne gre, se poskušajte čim bolj sprostiti.

4. nasvet
Pomislite, koliko računate na uro? Sedaj pa pomislite, kaj vse počnete, kar ni vredno vašega dragocenega časa. Čas je, da pričnete svoj čas ceniti.

5. nasvet
Nikar ne delajte več stvari hkrati, saj bo to uničilo vašo koncentracijo in delovni dan bo slab. 

6. nasvet
Začrtajte si delovno rutino in se je držite. Ne glede na to, kako težko vam bo na začetku, imejte v mislih, da se bo vaše telo prilagodilo.

7. nasvet
Veliko bolj boste produktivni in osredotočeni, če si boste omejili čas, ki ga lahko porabite za določeno nalogo.

8. nasvet
Če ne veste, kje bi prijeli za delo, pričnite z manjšimi opravili, dvignite telefon in pošljite nekaj elektronskih sporočil. Na tak način boste projekt pognali naprej.

9. nasvet
"Delo je boljše od popolnosti." je slogan Facebook podjetja. Najbolj pomembno je, da delate in od sebe ali drugih ne pričakujete popolnosti.

10. nasvet
Delati več ur še ne predstavlja višje produktivnosti.



11. nasvet
Delegirajte preproste in potratne naloge ter ta čas raje izkoristite za delo.

12. nasvet
Zelo pomembne dogodke in sestanke organizirajte že zjutraj, saj je čas do takšnega dogodka največkrat izgubljen. Samo pomislite, kolikokrat se niste popolnoma posvetili delu, ker ste vedeli, da imate čez 2 uri pomemben sestanek.

13. nasvet
En dan naj bo posvečen enemu projektu. Skakanje od enega projekta k drugemu bo močno vplivalo na vašo koncentracijo in vam znižalo produktivnost.

14. nasvet
Nerazumljivo nalogo razdelite na majhne delčke, ki so razumljivi. Na tak način boste lažje pričeli z delom in ga tudi dokončali.

15. nasvet
Nikoli nista dve nalogi ali dve opravili enako pomembni, zato si morate izdelovati prednostne sezname.

Ko si zjutraj ali zvečer načrtujete seznam opravil in nalog, bodite zelo previdni in natančni, da vse zabeležite v specifičnem vrstnem redu: od najbolj pomembnih do najmanj pomembnih nalog.

16. nasvet
Vsako daljšo nalogo razdelite v manjše naloge; na tak način se jo boste lotili hitreje in z manj slabe volje.

17. nasvet
V kolikor lahko nekdo drug naredi določeno nalogo vsaj 80 % tako dobro kot vi, potem jo delegirajte. Nima smisla, da zapravljate svoj dragoceni čas.

18. nasvet
Ne sedite na lovorikah. Ne razmišljajte o preteklosti, temveč bodite osredotočeni na danes in na jutri.

19. nasvet
Čisto vsak projekt, naloga in opravilo morajo imeti svoj končen datum. Ne pustite, da se določene stvari zavlečejo v neskončnost. 



20. nasvet

Čisto za vsako opravilo in nalogo si nastavite opozorilo (na telefonu, uri, računalniku itd.). V nobenem primeru ne smete zaupati svojim možganom.

21. nasvet
Čisto vsako stvar, ki vas zmoti, si zapišite (kaj danes kupiti v trgovini, popoldne poklicati mamo, pobrskati nekaj na spletu, nova poslovna ideja, opomniti stranko glede sestanka, delegirati določeno nalogo, nova ideja, kako popraviti kavni avtomat v kuhinji itd.). Ko bodo stvari, ki vas motijo, zapisane, se bodo nehale kopičiti v vaši glavi in posledično boste zmožni višje koncentracije in produktivnosti.

22. nasvet
Ne pozabite na odmore in počitnice. 



VIR: Zavod mladi podjetnik

Copyright © 2009 - 2024, Društvo Geoss in Društvo za podporo civilne družbe.